Friday, June 23, 2006

希望一切都会很好

每次争吵,我总是强势的那一个,

用坚决的口吻,以理剧争。

可是你没看到,在你大力把门关上后,

我还是输给了眼泪。

 

也许将来,你会比我成功;

也许以后,你会比我快乐,

可能你有自己的梦想要去追,

你会成为你想要成为的人。

 

如果这一天到来,

我会比你更高兴。

 

我是不该再把你跟别人比较了,

你就是你,只要懂得自爱就好。

 

 

1 comment:

  1. no..i'm not hating myself for the tears or think tat i'm the person shud win...nobody can win in the quarrel no matter how,n "win" is not my purpose. juz hope tat he'll become a better person.

    ReplyDelete